Da blir det gallapremiere på breaking dawn part 2!

Nå har jeg sittet fyllesyk den siste timen og trykket oppdater, oppdater, oppdater for å prøve å skaffe meg og lillesøster billetter til gallapremieren på breaking dawn part 2 på Colosseum torsdag 15 november! Vi har vært på de tre siste twilight-premierene og det ville vært en skam om vi ikke fikk med oss den siste. Billettene ble først lagt ut for salg for dem som stod i kø i Oslo, og hvis det ble igjen noen skulle de resterende legges ut på nett. Gjett om det var et lite adrenalinrush når jeg innså at wow, nå er billettene ute. Da var det bare å kaste seg på visakortet å prøve å skaffe seg noen billetter før noen andre tok de foran nesa på deg. Tok bare et par minutter, så var de alle sammen borte. Så jeg er glad for at å shoppe på nettet, er en spesialitet. Hehe, så da blir det Oslo i midten av november! Gleder meg allerede!


Wohoo!

Noen av dere som skal dit?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg