Victorias Secret – bombshell / dream angel!

Ååh, når mine søte lillesøster stikker av til USA uten meg og så kommer pappa etter henne neste uke, da kan jeg ikke annet enn å lage en laang handleliste til de to som et lite plaster på såret. Jeg og vil til California, tilbake til der vi bodde for to år siden, besøke alle vennene mine. Men, jeg får satse på at min tid kommer. Kanskje til sommeren, når jeg har tid til å reise så langt. Den lange handlelisten består av mye rart, men det viktigste er delen som omhandler Victorias Secret. Merker det begynner å bli på tide å oppdatere undertøysskuffen. Spesielt når yndlingsBHen begynner å gå i oppløsning. Hehe, litt for mye brukt kanskje? Anywho, for å gjøre det lettere for Odis og pappa så bestilte jeg like så greit alt jeg skulle ha på nettet og sender det hjem til venninna til Oda. Siden jeg og Karen skal til London i slutten av november, tok jeg ikke helt av. Men litt nytt undertøy, det ble det.


Black shimmer Lace Bombshell bra – – Ivory Cross Dye Dream Angel Multi-way bra

I’m in love with the both. Naughty and nice, here I come!

Hvilken likte dere best?

5 kommentarer

Siste innlegg