Jeez Louis

Omg, jeg skal aldri og da mener jeg aldri drikke en sjokomelk som har stått litt forlenge ute i romtemperatur igjen. Jeg skulle bare drikke “litt” imorges og når våknet tre timer senere var løpet kjørt. Skal spare dere for detaljene, for det er virkelig nasty. Har aldri vært så kvalm i hele mitt liv. Dette var noe helt annet enn når jeg var liten og lå på sofaen hjemme med omgangsyken. Kanskje fordi da hadde jeg noen som tok vare på meg og laget meg saft og lyseknekkebrød med syltetøy. Nå ligger jeg i denne sengen i Stavanger helt alene og det eneste jeg har å spise på er en pose med doc. Hahah. Jeg kommer meg ikke til farmor og Daniel er ute med jobben så vil ikke forstyrre han heller. Så, det er i tider som denne man skulle ønske man var liten igjen. Har ikke kastet opp på 5 timer nå da, så satser på at det går rette veien. Jeg begynner å bli lei av å ligge i denne sengen her!

Håper det står bedre til med dere!

8 kommentarer

Siste innlegg