Bortskjemt

Aah, nå er jeg så mett at jeg tror jeg sprekker. Ikke akkurat en god følesle, men å spise armeridderne farmor hadde laget til frokost til meg når jeg kom hit, det var en god følelse. Hehe, jeg blir så bortskjemt når jeg er her. Farmor lager frokost, vasker klærne mine og rydder etter meg. Daniel tar meg med på restaurant, kiler meg på ryggen og får meg til å smile. Føler jeg lever the good life. Spesielt når jeg kan sove lenge om morgenen, mens Daniel må stå opp i kulden for å dra på jobb. Da tuller jeg meg bare ekstra godt inne i dyna og smiler det lureste smilet. Hehe, har vært litt dårlig med bloggingen siden jeg kom hit på fredag da. Men ting har gått i ett. Først var vi på middag med pappa og farmor på fredag, deretter på middag igjen dagen derpå. Ettermiddags øl på Kardinal og risting med rumpa på Ittepå i løpet av lørdagsnatten. På søndag var det middag med Cathrine og tv-titting for å komme i bedre form. I går var det litt mindre festlig siden halve dagen ble brukt til å lese, men var veldig moro da Daniel tok meg med for å spille golf sent i går kveld. Jeg har vel så vidt holdt i en golfkølle, men klarte alikevel å treffe ballen å skyte sånn halvveis langt. Stolt av meg selv, det var jeg i alle fall.

Nå skal jeg bruke noen timer på å lese, være sjåfør på farmor og så møte Daniel i 5-tiden for kosedate. hoho.

Ha en herlig dag da dere

7 kommentarer

Siste innlegg