Last night’s look!

Denne søndagen har bare rast av sted. Ble vekket opp etter bare 5 stuslige timer med søvn, og da fikk jeg ikke lov til å sove lengre. Hehe, sånn er det å sove hjemme enn søndag. Har fått gjort unna en del lesing, og ladet opp batteriene til en ny uke. Gårsdagen var kjempemoro, men siden bestevenn ikke har sendt over bildene vi tok enda, kan jeg fortelle dere om Mr. Trondheim i morgen. Har utallige bilder av antrekket mitt da. Prøvde meg på en Hollywood look a like med krøller, diamonds og glittersko og som dere ser på bildene så var humøret på topp til tross for at mr sniffle er på besøk! Ikke spør hvilken pose jeg prøver meg på nedenfor, men regner med Tor Erik (kjæresten til Annette) syns det var veldig underholdene å se på mens jeg “worked the magic”. Hohoh.


// Marylin dress her, glittersko her og smykker fra Snö of Sweden!

Hva syns dere om antrekket?

14 kommentarer

Siste innlegg