I know a girl who wants to sleep!

Så hvorfor jeg sitter her og spiser en ristet brødskive med smør og hapå, det kan jeg spørre meg selv om. Kanskje fordi jeg sa til han fyren som kjørte meg hjem at jeg skulle rett opp å lage meg mat (etter at jeg hadde tømt blæra) og jeg ikke ville lyge til han. Eller fordi jeg rett og slett var sulten. Utenfor regner det som bare det og jeg er glad for at jeg heldigvis kom meg trygt hjem. Hodet presser på og bihulene er tett, men alikevel sitter jeg oppe og blogger. Spotify spiller gamle klassikere og det får meg til å tenke på han fyren på down town med den verste sleiken i verdens historie. Haha, ikke bra. Tror jeg kommer til å få mareritt om håret hans i natt. Jeg og Ida fikk oss i alle fall en god latter, om ikke annet. Hvordan jeg havnet på down town når jeg skulle være på Mr. Trondheim. Det er et godt spørsmål. Og hvordan Annette ble byttet ut med Ida lurer jeg også på. Men kvelden var fabulous og det er vel det som teller. Ida og jeg skilte oss i alle fall ut med selskapskjolene våre på Down Town. Har ikke opplevd så mye rar oppmerksomhet og sære sjekketriks på lenge. Haha, ikkje bra.

Nå sovner jeg foran Macen og bråvåkner av at facebook tuter og blinker. Haha, god natt da dere. Er vel bare jeg som er våken på denne tiden av døgnet når jeg tenker meg om, så god natt til meg selv! 

4 kommentarer
    1. Hva med å lage et innlegg om de dårligste og beste sjekketriksene du har blitt utsatt for de siste årene? Hadde vært sinnsykt gøy og lærerikt! Kom gjerne med egene sjekketriks også : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg