Mr. Sniffle!

Ååh, jeg våknet opp med tett nese og vond hals i morges. Tror det tok litt på å vandre rundt på Sandmoen i går kveld. Være klam og deretter begynne å fryse er ikke en god kombo! Det var i alle fall typisk når jeg skal på show i morgen og gå lettkledd ute på byen. Det er nesten bare å glemme kjole og høye hæler. Hvis ikke våkner jeg vel opp på søndag verre enn i dag. Og det vil jeg heller ikke. Så jeg får prøve å finne ut noe lurt. Nekter å være syk i morgen. Hadde egentlig planer om å lage en videoblogg når jeg kom hjem fra skolen i dag. Men siden formen ikke er helt på topp droppet jeg det. Så da får jeg heller vise dere mine irriterende sider en annen gang. Dessuten er nesa mi alt for rød til og vises for offentligheten. Vil ikke skremme dere bort heller. Så da får jeg heller ha en Tv-seriedate med Macen min og krysse fingrene for at jeg føler meg bedre i morgen.


// wish I had a date with the dude behind me in the picture instead! haha!

Håper alle får en fin helg! ♥

4 kommentarer
    1. Fina, masse god bedring! Tips er en slim fit jeans + en fin topp, ei varm jakke og høye hæler! Absolutt varmere enn kjole 😉 God helg! 😀

    2. Hei Hanna.Vill bare si at du er så vakker,ønsker deg en fin helg.bruker du klokke,kan du legge ut noen bilder der du har den på hv
      Is du har klokke da,hvilken arm har du den på?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg