October, already?

Hei dere! Da var det vel på tide å skrive ned noen fornuftige ord her også. Dagene går så fort av sted, at jeg glemmer helt av at jeg har et liv på nettet også! Men, skal bli flinkere til å huske på det. Når jeg sitter på bussen hjem fra skolen har jeg bestandig så mange bloggsetninger i hodet, men så glemmer jeg dem når jeg kommer hjem og legger meg på isbjørnteppet mitt for å sove. Det er hardt å være medisinstudent skal jeg si dere. Men gøy også. I uka her har jeg lært meg massevis om røntgen og er godt forbredt hvis jeg får et røntgenbilde på eksamen! High five til meg selv! Hehe, ellers har jeg vært på 3T og trent kondisen. Gått hjem i mørket og blitt skremt av at det stod 3 store politibiler utenfor leiligheten min. Tittet ut gjennom gardinene annen hvert sekund for å se om jeg så noe mistenktsomt ute og vært på cafedate med søskenbarnet mitt.

Nå planlegger jeg i hodet mitt hvor jeg vil reise i høst. Har så lyst til å reise til London og handle på den nye Victorias Secret butikken. Men NY frister også. Og så vil jeg til Skottland med Daniel. Ååh, tror jeg må sette i gang å jobbe hvis jeg skal ha råd til alt det der. Det at jeg småshopper hver gang jeg er i byen gjør heller ikke saken bedre. Men i følge den kreative delen av hjernen trenger jeg flere basis plagg til den svarte garderoben min. Skulle bare ønske den fornuftige delen tok styringen når det kom til slike ting.

Attitude kyss fra moi! 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg