De tre siste..

..bildene jeg har tatt med telefonen min.

Tatt i dette sekund. Her sitter jeg i mitt lille rosa hjørne og leser på lungeembolier. Snart skal jeg hoppe videre til uketjenste på thoarks kirurgien. Det skal bli spennende. Som dere ser så er jeg sunn og spiser eple, og flink og drikker vann av den rosa vannflaska mi. Selv om jeg har blitt all black i det siste, så har jeg ikke glemt av alle de rosa tingene mine. Rosa matboks er så mye kulere enn svart. Dere skulle sett det rosa navneskilte mitt også, det er toppen av kransekaka. Haha.

Krøllene sitter fortsatt i og legefrakken er på når man vandrer rundt på St. Olav. Må skynde meg å skrive ferdig her nå også, sånn at jeg rekker å skifte til helhvitt før uketjenesten.

Fikk ikke sove i går, så jeg bladde igjennom album med barnebilder. Fant dette her og kunne ikke gjøre annet enn å ta bilde av det. Vi ser så søte og lykkelige ut. Hvor ble det av den tilværelsen? Det lurer jeg på. Søskenkjærlighet på høyt nivå, det er det i alle fall! 

Joda, dette var random. Men det har gått i ett fra jeg stod opp klokken 6 i morrest og jeg har ikke gjort noe mer spennende enn dette her. Men en kløpper på de ulike årsakene til brystsmerter, det har jeg blitt.

Nå må jeg gå, ha en fin dag videre!

15 kommentarer

Siste innlegg