It’s Friday, wear your attitude!

Whiho, det er fredag! Ukene går fort, syns virkelig ikke det er lenge siden forrige fredag når jeg også whiho’et meg for at det var fredag. Haha. For en innviklet setning. Anywho, nå har jeg nettopp kommet ut fra dusjen og skal til å bølge/krølle håret for i kveld. Skal på kinodate med Hanne å se Magic Mike. Har fått hørt mye forskjellig om filmen, så jeg er spent på å se hva jeg selv syns. Ble litt skeptisk da Sandra kunne fortelle at det stort sett var menn i tanga. Haha, vet ikke om jeg liker menn i tanga etter at jeg ble merket for livet da mamma, Oda og jeg var på Rhodos for en del år tilbake. Da var det en sleesy fyr ved bassengkanten som hver morgen kom ut i den bittelille leopardtangaen sin for å sole seg. Iiish, får mareritt bare ved tanken. Den skjulte ikke mye, for å si det sånn. Men Channing Tatum spiller i filmen, så da må det bare bli bra.

Nei, da er det vel bare å sette i gang å gjøre seg selv presentabel og så får man se hva kvelden bringer. Det er jo tross alt fredag og jeg er i god-humør. Det må da bare bli bra, må det ikke?

Fredagskyss fra lady in black! Aah, fått helt hekta på fargen!

8 kommentarer
    1. Når skal vi egentlig få vite hva som var årsaken til at du hadde den bloggpausen din for en tid tilbake? Jeg vet du sikkert ikke vil snakke om det, men det er nok ikke bare jeg som er en nysgjerrig leser! håper alt har ordnet seg for deg hvertfall! 🙂

    2. Lurer på det samme som sara 😛 hvis du ikke vil svare kan du jo skrive det i et innlegg så du slipper at folk spør om det samme :-S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg