Plapreguri!

Hi there guys! Long time no see! Sorry for at jeg har vært så dårlig med å oppdatere dere men det har virkelig gått i ett siden jeg kom hjem fra Stavanger. Har vært på opplæring på St. Olav etter skolen og ikke kommet hjem før i 11-tiden. Så har det vært å hoppe i seng og sove til neste morgen! Hehe, spennende. Gårsdagen var litt mer spennende da. Jeg ble intervjuet av ei skikkelig søt jente fra Charlottenlund vgs, for en skoleavis de skal lage. Jeg klarer som sagt, aldri å slutte når noen spør meg et spørsmål. Jeg plaprer i vei som ingenting og tenker ikke over at det kanskje var noe jeg ikke burde delt. Haha, jeg er nå i alle fall dønn ærlig, kanskje litt for ærlig til og med! Skal poste intervjuet på bloggen hvis det er stemning for det. Jeg prøvde jo å legge inn en liten moralpreken til alle trønderungdommene også. Hør på hva foreldrene dine sier til deg. De vet som regel best! Det er helt sant altså, det lover jeg.


Anyway, når jeg tok bussen på vei til skolen i dag så satt jeg meg ved siden av en dude og smilte så fint jeg kunne for å hilse på bussmåten. Etter ei lita stund merker jeg at han blir ubekvem og krøller seg sammen for å ikke røre borte i buksa mi. Og her snakker vi en velbygd mann. Det hele toppet seg når han tviholder på telefonen sin som om jeg skulle ha tatt den og bøyer seg fram og lager rare bevegelser med armene for å unngå å komme borte i meg når han tar ut noe fra lomma! Jeg derimot, breier meg ut. Har hetta på, den ene foten henger og slenger. Musikk på ørene og lager små dancemoves! I det ene øyeblikket prøver jeg å sove og i det neste så ser jeg på billetter til new york og så kiler det skikkelig i magen. Så tenker jeg på å reise til Stavanger og så kiler det enda mer!

Ååh, føler jeg bare papler i vei her også, men jeg får så masse energi i meg når jeg planlegger reising! Energien kommer forhåpentligvis godt med, siden jeg skal være på skolen til klokken 5 i dag. Forelesning fra 8 til 5. Jeg kommer til å være helt surrete i hodet når jeg kommer hjem. Skal lære å sy sting på slutten av dagen da. Det blir forhåpentligvis spennende. Alltid gøy å lære noe nytt!

Hvordan står det til med dere da forresten?
16 kommentarer

Siste innlegg