Hey there, strangers!

Og jøye meg! Blir helt overveldet av alle de fine, gode, søte, støttende, oppmuntrende kommentarene fra dere. Vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Dere skulle bare visst hvor utrolig jeg setter pris på at dere fortsatt er her for meg. Selv om jeg har vært borte fra bloggen i flere uker nå. Enn det, jeg har ikke blogget på flere uker. Hva har skjedd med verden? Det er nesten så jeg ikke tror på det selv heller. Jeg som bruker å blogge hver minste detalj, dele med dere og ta masse bilder. Nå måtte jeg børste støv av kameraet når jeg skulle lage en videoblogg til dere. Den er kanskje ikke så oppklarende, men håper dere forstår alikevel. Merker i alle fall at det er gøy og endelig prøve å lage noen kreative setninger. I det siste har fingrene mine bare skrevet om hjerteinfarkt og hjertesvikt. Det kan bli litt tørt i lengden. Jeg kan ikke love at jeg har så mye spennende å komme med, men jeg skal i alle fall prøve så godt jeg kan. I første omgang en video til dere, som bevis på at jeg fortsatt lever.

Igjen, takk for at dere er her ♥

33 kommentarer

Siste innlegg