Blått hav så langt du ser

Prøver absolutt ikke å gjøre dere sjalu altsåå. Fant bare ut at internettet rekker helt ned på stranda også, så da kunne jeg vise dere den fine utsikten jeg har for øyeblikket! Vannet er så varmt og herlig, kunne nesten vært her for bestandig! Krasjet forøvrig med en gutt på bademadrass i sted. Haha, superpinlig. Han holdt seg i alle fall langt unna meg etter det! Nå gleder jeg meg bare til Daniel kommer på onsdag, så kan jeg krasje i vannet med han i stedet. Og, jeg er trenger virkelig litt kjærestekos nå. Ser så mange kjærestepar her at jeg får vondt i magen. Haha, liker ikke å se andre kysse, når jeg ikke får kysse selv.

Håper jeg har blitt brunere enn Daniel. Hater at han er sjokolade og jeg er melk. Hehe, men ser i alle fall ut som jeg har kommet godt på vei.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg