Shameless!

Gårsdagen festligheter var utrolig gøy, til tross for at jeg våknet opp med gnagsår til tusen og en stemme som ikke fungerer. Den har forresten ikke blitt noe bedre til de som lurer. Pappa ga meg snakkeforbud, slik at jeg skulle spare det lille jeg hadde igjen. Men jeg klarte selvfølgelig ikke å holde det. Jeg og Annette har paplret ivei om alt som skjedde i går så stemmen min fikk skikkelig gjennomgå. Annette fikk en rar fyr fra Tyskland slash Russland (jeg fikk aldri helt med meg det) etter seg og hun ble bokstavlig talt aldri kvitt han. Haha, det var faktisk ganske gøy for oss som så på. Han fulgte etter henne som en liten puppy. Selv hadde jeg hyle-renunion med alle de spanske vennene mine som jeg ikke hadde sett på et år, mens Oda var best buddy med Daniel. Hehe, alt i alt en meget koselig kveld.


// Kjole fra nelly og sko her.

 

 


// Haha, jeg er helt i hundre med disse slengkyssene.


// Må bare avslutte med “gravid”-bilde av meg. Hehe, det var litt kult.

8 kommentarer
    1. Og btw., bare sånn random: Hva synes du om solarium, og hvor får inspirasjon til stilen din fra? : )

    2. Malene: aww, så koselig å høre! Den satt jeg pris på 🙂

      Før så tenkte jeg aldri over hvor farlig solarium kan være hvis man bruker det ofte og mye, og da kunne jeg ta solarium før jeg skulle til syden eller noe sånt for å forbrede kroppen på litt sol. Nå som jeg vet hvor stor risiko det er for hudkreft og alle de negative sidene med solarium, ville jeg ikke tatt det. Har forstått at hudkreft kan komme helt plutselig, i ung alder og er veldig vanskelig å bli kvitt så jeg vil unngå alt som kan være med på å gi meg det. Bruker solfaktor 50 nå som jeg er i syden, og det er kanskje ikke bra nok det heller. Ble kanskje litt langt svar dette her, men det får gå 🙂

      Inspirasjon henter jeg fra blogger jeg leser, ting jeg ser på TV og nettbutikker. Kan sitte timesvis og klikke meg igjennom alle kjolene på asos og nelly. Et litt skummelt tidsfordriv 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg