Rød og fin (på vin)

Huffameg! Tiden har gått sykt fort. Syns ikke det er lenge siden jeg sist var innom her og blogget noen ord og skulle ut å sole meg enda mer. Noe som forøvrig var kjempedumt for nå er både Oda og jeg røde som tomater på ryggen. Blæ, og dette er til tross for solfaktor 50. Solen tar virkelig mye her nede. Anywho, etter solingen måtte vi inn å rydde før Annette kom slik at det så ut som Oda og jeg har det strøkent hele tiden. (Vi har det ryddig altså, mamma. No worries). Og nå skal vi snart lage oss noen drinks før vi drar ut og sjekker livet. Først må bare de andre to bli fornøyd med det de har på seg. Annette har prøvd hele klesskapet sitt, og Oda skifter fram og tilbake mellom to kjoler. Haha, det skal ikke være enkelt å være jente. Selv har jeg på meg en hvit kjole fra nelly. Sist gang jeg brukte den så endte jeg på en snurr, så håper at det ender mye bedre denne gangen!

Ha en fortreffelig lørdagskveld!

4 kommentarer
    1. Hei! Jeg ville bare si at jeg tror at bloggen din er hacket. En del blogger på topplista har også blitt det. Det kommer en forvarsel før jeg kommer inn på bloggen, om jeg vil ta risikoen osv. Ville bare informere deg 😀

    2. Hei! Kunne ikke du skrevet om hud og hudpleie? Du har jo så fin hud, og kanskje har du lært noe om det på medisinstudiet også?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg