Pinlig!

Hei dere! Sitter på Værnes og spiser frokost før avreise til La Manga. Kjøpte meg en sjokoladelitago for å dekke tørste behovet og åpner den for å drikke. I det ringer selvfølgelig pappa, som forresten har bursdag i dag. Gratulerer så masse med dagen! Uansett, han ringer og jeg blir distrahert. Det sitter en ung gutt like ovenfor meg som egentlig har stirret i min retning siden jeg satt med ned. Var faktisk så ille at jeg trodde jeg måtte kjenne han eller noe, siden han så rett på meg. Hehe, anywho. Pointet var at jeg åpner opp Macen enda mer, og så hører jeg et lite dunk. Bak den stod sjokkismelken min som nå fløt fint over både bord og gulv. Blææ, hater når sånt skjer. I alle fall når det ikke er papir innenfor rekkevidde og jeg ikke hadde lyst å pakke sammen sakene mine for å lete etter nærmeste toalett. I stedet for springer jeg på handicapdoet og henter en god dose dopapir som jeg så fint må tørke opp alt sølet mitt med. Hehe, jeg dør.

Ser at flyet mitt er blitt litt forsinket, men det skal vel gå bra. Vi skrives helt sikkert på flyet til La Manga siden det er free wifi om bord. Først skal jeg bruke tre timer på Gardemoen hvor jeg skal se etter ny Mulberryveske og handle inn drøssevis med sminke på taxfree’en.

Ønsk meg god tur ♥

7 kommentarer

Siste innlegg