Så merkelig.

Med en gang vi gikk av flyet på værnes, eller egentlig når flyet kjørte inn i en storm og det var turbulens til tusen, hadde jeg en ekkel magefølelse. Jeg var ikke overlykkelig for å se Trondheim igjen, jeg fikk heller en følelse av eksamen og skolestress og at jeg ikke ville at ferien skulle være over. Tenkte der i et sekund eller to at dette kommer til å bli en kjip høst. Mamma prøvde fortvilet å trøste meg litt og tok meg med på peppes for å spise pizza. Ikke at det hjalp så stort og hele veien tilbake til Orkanger var et virrvarr av følelser. Ble ikke bedre av at Daniel ringte heller, da ville jeg enda mer tilbake. Det som ble bedre derimot var å se bestevenn igjen. Vi hadde treningsdate på 3T (gjett om det var godt å begynne å trene igjen etter 5 uker med pause i Stavanger) og med en gang jeg så henne var alle følelser om at Trøndelag var teit borte. Da var det som om jeg ikke hadde vært borte i hele sommer og alt var som før. Det er jammen meg godt å ha en bestevenn. Nå gleder jeg meg bare til at vi skal reise til La Manga sammen. Annette hadde snakket med min gamle Spania-flørt på facebook som egentlig er sur på meg for noe som hendte sist sommer. Men i sekundet hun nevner han, så popper det opp en facebook melding til meg også. Hehe, noe annet ville vel vært urettferdig!

La Manga på onsdag blir så herlig ♥

Ikke sant det er herlig med en bestevenn?

7 kommentarer
    1. Godt å ha en bestevenn ja. Søskenbarnet mitt er min men, har aldri hadd noen ordentlige bestevenner på barneskolen, alle var slemme mot meg noen ganger. Etter jeg har begynt på ungdomskolen har jeg hatt bedre venner en jeg noen gang har hatt! 🙂 Du må kose deg i La Manga. 🙂

    2. Heldig som skal til varmere strøk! Tror ikke det blir noe sydentur på meg i år, men gud som det frister 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg