Just my day!

Er det ikke typisk at den siste helgen jeg har i Stavanger så skal jeg ende opp med å dra til legevakten og fest og fanteri kan bare gå i glemmeboka? Jeg merket det i natt av at jeg drømte at jeg hadde så vondt og plutselig bråvåkner jeg og da var smertene like virkelige som i drømmen. Merkelig.. Da jeg stod opp dro jeg rett til legevakten for å finne ut om jeg hadde fått en reinfeksjon av det jeg hadde for 2 uker siden, og jammen stemte det ikke. Bare denne gangen hadde jeg en kraftig infeksjon og ble satt på en antibiotikakur som skulle ta knekken på det hele og litt til. Hm, liker det ikke. Men etter en lengre samtale med mine foreldre så fant vi ut at jeg skulle prøve å se hva som skjedde. Da jeg hentet ut medisinen på apoteket kunne hun dama bak disken fortelle meg at jeg ikke burde sole meg. Jeg bare “Jaha! Hvorfor ikke?” Og da kunne hun fortelle meg at medisinen kunne gi solforbrenning og at jeg måtte bruke solfaktor 50 i solen. Just my luck, når jeg reiser til Spania på onsdag.. 


// stikk i fingeren fikk jeg også. huffameg!

Siden allmenntilstanden heldigvis er god fikk jeg tillatelse fra fylkeslegen (pappa) til å ha det gøy i helgen. Måtte bare ta det med ro og ikke tøye grensene (for kroppen altså). Så helgen går vel ikke helt i vasken. Må bare legge om planene litt. Hadde uansett en kjempefin dag i går. Hyggelig på jobb, soling når jeg kom hjem. Så en tur på gladmaten med Sjur før jeg møtte Daniel for en romlemantisk dinnerdate og nyte godene av å være kjæreste med en bartender. Noen fordeler må jeg ha når jeg må tåle at jobben hans annen hver lørdag går ut på å flørte med kundene.


// Gjett om jeg skal hamstre litt godis på lørdag!

Ønsk meg god bedring♥

7 kommentarer

Siste innlegg