Sunny Stavanger

Helt til min bror bestemte seg for å blokke solen for meg. Blæ, da blir jeg ikke brun. Farmor koster blader og rusk av værandaen og kaller meg for primmadonna og ler. Når donnaen er ferdig med å sole seg, hører jeg i bakgrunnen her. Selv ligger jeg og myser mot solen for å få til å blogge. Helt sikkert ikke bra for fremtidige rynker, men det får gå. Satt sammen en liten collage av jobboutfit vs soleoutfit. Må si jeg foretrekker sistnevnte. Bare en dag igjen på jobb nå så har jeg ordentlig ferie! Whihoo, gleder meg. Nor annet jeg gleder meg til er grillmat. Må bare overtale D om at vi skal spise det ikveld! Nå får jeg vondt av å myse, så vi skrives senere!

Hva har dere gjort hittil i sommer?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg