Look of the day!

Er det ikke typisk at den eneste dagen det er sol i Stavanger (i alle fall på veldig lenge), så skal jeg på kveldsvakt. Jeg sjekker yr.no som en panisk person og når de endelig viser sol og litt varme så skal jeg på jobb. Blæ, altså. Jeg misunner alle som kan dra ut å nyte sola og dra på gladmatfestivalen. Den begynner i dag, og jeg regner med det blir utrolig masse stemning i byen. Kanskje jeg tar en tur innom byen etter jobb, vi får se om sola fortsatt er der. Men jobb eller ikke jobb. Sol betyr at jeg føler for å pynte meg opp i kjoler og all slags, så her er dagens look.

 

Skjørt asos, sko nelly, topp fra Gina Tricot, solbriller fra the Cobra Shop og veske Louis Vuitton ♥

Hva syns dere?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg