Gurimalla

som jeg sover for tiden. Jeg skulle prøve å blogge litt i sted før jeg gikk i dusjen. Men jammen meg så sovnet jeg i stolen mens jeg prøvde å skrive noe gøy. Nå har jeg sikkel på kinnet og vondt i nakken. Haha, ikke bra. Kjenner kroppen har lyst på en is for å kvikne til litt. Har gått rundt og gjespet i hele dag, og det tar seg ikke bra ut på jobben. Har hatt det veldig koselig på jobb da, siden jeg nå jobber sammen med en annen legestudent som går i Krakow. Rart å tenke på at dette er siste uka mi på jobb. 6 uker går virkelig fort, og på mandag er jeg hjemme i Trøndelag igjen. Men først skal jeg få med meg matfestivalen. Da jeg var der sist, drakk jeg champagne i teltet før jeg plutselig fikk høre om bombing av regjeringskvartalet. Får håpet det blir mindre actionfylt i år.


Hva gjorde dere 22. juli i fjor?

3 kommentarer
    1. Jeg var i USA, hadde nettopp vært å rafta med familien og skulle handle litt på wallmart før vi dro hjem og da fikk vi høre fra dama i kassa at det hadde gått av en bombe i oslo, litt spesiell opplevelse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg