Nastyness!

Daniel, Sjur og Jonas har forlatt meg på en hard rock pub og jeg vet ikke hvor i all verden jeg skal gjøre av meg. I sted kom det en fyr som lignet på en narkoman og kysse/slikket meg oppover hånden. Jeg et sikker på at jeg har hepatitt B og C allerede! Iiish, så lite tiltrekkende som man kan få det! Når vi snakker om noe som er lite tiltrekkende, jeg spotter nettop D og Jonas og de holder på å flørte med tre damer som er så dekket i tatoveringer at jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Hva tenker han med? Her sitter kjæresten like ved, helt alene på denne dumme puben og så velger han noen hard rock fulle jenter. Jaja, det er vel ikke så mye annet jeg kan gjøre enn å forlate stedet og finne noe annet å fordrive tiden min med! Her er i alle fall a waste of time. Det eneste negative er at jeg helt sikkert kommer til å bli voldtatt eller noe hvis jeg beveger meg ut alene. Hehe, Wish me luck!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg