Nikkedukke

Kjenner dere følelsen av å være ei nikkedukke? Dere vet, når man svarer ja til alt og gjør akkurat slik som man blir bedt om å gjøre. Jeg bruker som regel å gå min egen vei, men i det siste syns jeg alt for mange har fortalt meg hva jeg skal gjøre, og lydig som jeg er å hører jeg etter. Føler nesten at jeg må gjøre et lite opprør med meg selv. Vær litt rebelsk og lære av lillesøster! Farmor sier at jeg må gjøre ditt og datt. Daniel ringer å forteller meg at nå må jeg komme å hente han. På jobb ber de meg også gjøre mye rart. Men sistnevnte går vel egentlig greit siden jeg vil være pliktoppfyllende på jobben.
Uansett så kjenner jeg det er litt rart å bli brukt som en nikkedukke, når jeg er vant med å bestemme og styre på selv. Kanskje jeg må være litt strengere med D og farmor. Hehe, vi får se. Ellers får jeg regne med at jeg får en god dose med karma etter denne sommeren som jeg kan leve på mens jeg er i La Manga. Tror dere ikke det?

Er dere pliktoppfyllende eller rebelske?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg