random, so random

Har lenge gått og tenkt på at jeg skal skrive en post om randomme fakta om meg selv. Leste det på en annen blogg for en stund tilbake og syns det virket litt kult. Hehe, så da får jeg prøve det ut jeg også. Dessuten må det vel være litt gøy å lese masse unødvendig fakta stoff om meg? Ikkje sant?

My first confession er at jeg bruker å tømme blæra med døra åpen. Haha, jeg vet ikke hvorfor jeg nettopp delte dette, men det virker som om jeg har kompleks for å lukke igjen døra. Altså, jeg låser døre når jeg er på besøk hos fremmende eller er ute på byen. Hadde ikke akkurat tatt seg ut at en dritingsperson skulle kommet inn og dele hele opplevelsen med meg. Men når jeg er hjemme har jeg en tendens til å la døra stå åpen. Noen som irriterer lillesøster. Men jeg vet hun elsker tisse-meg-ut-sangen, så det går nok bra!

 
// Tisse-meg-ut-sangen in action in Las Vegas!

Jeg er super sær når det kommer til å spise mat. Skeptisk til å prøve noe nytt, og gir du meg ketchup, dressing, sennep, krydder, løk eller noe i den duren så kan jeg nesten garantere at jeg ikke vil spise det. Da jeg var mindre så måtte mamma og pappa bestille en egen pizza til meg som var UTEN tomatsaus. Haha, man kan vel ikke lage pizza uten tomatsaus?? Jeg har blitt litt bedre nå altså, og kan spise tomatsaus på pizzaen og lasagne. Men det er mye rart jeg ikke vil putte ned i magen min. Er ganske så vrang på dette område også, så det hele kan ende med at jeg ikke vil ha mat. Stakkars de som tar meg med ut for å spise sier jeg bare. Jeg har i alle fall et stort forbedringspotensiale når det kommer til mat.

 
// Skeptisk i New York høsten 2010.

Jeg er helt manisk når det kommer til å sjekke veska mi. Er så redd for at noen skal stjele mobilen eller bankkortene mine, så er jeg ute på shopping, byen, reise eller noe så sjekker jeg veske hvert 10ende minutt. Og det er ikke en overdrivelse en gang. Jeg er så redd for å miste ting, at det nesten går litt for langt. I alle fall når jeg sjekker veska mi sekundet før jeg går av t-banen og så må jeg sjekke det 30 sekund etter på når jeg har gått av t-banen i frykt for at noen skulle ha klart å stjelt noe i løpet av den korte tiden. Kan tro de ble mye venting på at jeg skulle finne mobilen i veska mi når Daniel og jeg var i Berlin for noen uker siden. Haha. Han bare, men Hanna. Du sjekket jo veska di nå nettopp. Det at jeg lot Louis Vuitton veska mi stå alene ved et bord på et utested i New York, mens jeg drev og danset er crazyness. Får vel bare prise meg lykkelig for at den ikke ble stjelt i fra meg.


// Veska ble heldigvis med hjem. Noe som derimot ikke ble med hjem var den svarte jakke mi. Den ble kidnappet av en eller annen New Yorker mens jeg ble forført av en italianer. But I’ll guess that’s life.

Når man først er inne på “tvangstanker” kan jeg også meddele at jeg er helt fæl på å sjekke om døra er låst. Nå når jeg bor hos Daniel er det han som får ta på seg det ansvaret. Men når jeg er hjemme hos meg selv sjekket jeg døra hver gang jeg går forbi. Og selv om det er 5 minutt siden sist jeg sjekket må jeg ta i dørhåndtaket en gang til før jeg legger meg. Hehe, jeg kan ikke noe for det. Jeg er også helt overbevist om at skyggen på rommet er et eller annet skummelt monster. Men det kan ha noe med at når jeg flyttet inn i leiligheten og jeg hadde gått og lagt meg, så slo lyset i stua seg på. Iih, blir helt dårlig bare av å tenke på det. Så man kan vel trygt si at jeg er “litt” husredd.

Jeg hadde egentlig så masse random facts når jeg har gått og tenkt på dette innlegget, men det virker som jeg har glemt alt jeg har tenkt på. Sånn er det når man tenker for mye på en ting.

Har dere noe random facts å dele med meg?

2 kommentarer
    1. Haha, morsom fakta! Jeg drikker opp drikken min utrolig raskt, om det smaker godt da. Kan tvinge det i meg sakte, men av en eller annen grunn drikker jeg det fort opp. ;S …. også når jeg sover så må jeg alltid ligge med hendene under hodet eller med beina i en rar stilling.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg