My everyday

Jeg føler alle ukedagene er blitt en stor rutine. Jeg står opp litt over 6 og tror jeg skal dø, siden jeg er så trøtt. Deretter er det på med dagens make up og kysse kjæresten farvell før jeg drar på jobb. Etter jobben er det rett til farmor for å avlegge mitt daglige besøk og være pliktoppfyllende barnebarn (pluss få i meg litt mat siden Daniel ditt kjøleskap bare består av brus og pizzadressing). Når jeg har vært en stund hos farmor kjører jeg langt om lenge, og lengre enn langt for å hente Daniel på jobb. Han vil ikke ta bussen og har bestandig en god unnskyldning for at jeg skal komme å hente. Høres ut som meg på barneskolen. Etter dette et det litt forskjellig hva ettermiddagen bringer. Men som regel så er jeg så sliten etter alle oppgavene mine at vi bare sovner på sofaen. Det er hardt å ha sommerjobb dere. I alle fall når man jobber 100 %. Blir litt bortskjemt når man er student.

Nå skal jeg og det nyvaskete håret mitt dra på shopping på kvadrat. Skal på leting etter en hvit kjole som jeg så ei jente bruke på lørdag. Ååh, den var så fin at jeg bare må ha den i samlingen min!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg