In the bed!

Ligger her på toppen av dyna og bare venter på at antibitokakuren jeg nettopp begynte på skal begynne å virke slik at infeksjonen forsvinner. Jeg venter på at klokka skal bli 2 og jeg må pine meg gjennom en dag på jobb. Venter også på confirmation mail fra Nelly slik at jeg vet at den nye kjolen min er på vei hjem til meg. Venter på at jeg skal bli sulten så vi kan lage lasagne til middag. Jeg venter på at energinivået skal stige noen hakk slik at jeg får vasket dette blonde håret mitt. Venter på at bildene nedenfor skal lastes opp. Jaa, you got the point. Føler dette er den store ventedagen! En annen ting som jeg iherdig venter på er solen slik at jeg kan få brukt alle de nye kjolene jeg har kjøpt i år. Er ikke gøy å eie drøssevis med kjoler og skjørt når været ikke tilsier at jeg kan bruke dem. Så da får jeg heller ligge sommerlig her på senga hjemme hos farmor og bare vente. Solbrillene er i alle fall plantet over nesa og tubetoppen er stylet sammen med det nye skjørtet mitt.

Venter dere på noe?

5 kommentarer
    1. Hvordan er størrelsene på Topshop i singletter, tskjorter ogsånt :S kunne du ha laget ett innlegg om det?

    2. Ivrig leser: jeg har faktisk ikke handlet på topshop før. Men skal til London i høst, og da må jeg nok en tur innom der. Så da kan jeg lage et innlegg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg