Mango!

Da jeg var så usikker på om jeg skulle kjøpe kjolen eller ikke, endte jeg opp med å dra på shopping i Stavanger sentrum for å se om det var noe som fristet der. Kom ikke innom så mange butikker før Daniel kom og jeg måtte bli med han på shopping, men jeg kom meg innom Mango og der fant jeg et nydelig chiffon kjørt på salg. Jeg elsker chiffon og måten plaggene blafrer i vinden på. Så jeg er meget fornøyd. Må bare finne noe å style det med. Kjøpte også en liten fjærpynt fra H&M for å pynte håret litt.

Etter at alle dere mente jeg burde kjøpe kjolen i forrige innlegg, så har jeg bestemt meg for å gjøre det. Tittet rundt på bilder på nettet for å se den in real life, og jeg er enda mer betatt. Gleder meg til den blir miin!

Hva syns dere?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg