Saturday, where are you?

Nå ligger jeg her i min lyselilla bikini fra Victorias Secret, ute i solen og myser mot Macen for å få til å blogge til dere. “Æ vil bare dans” surrer og går i bakgrunnen mens jeg ligger å funderer over alt som skjedde i går. Det var en kveld med masse nye inntrykk. Siden Daniel skulle på jobb, så hadde Jonas fått den heldige jobben å passe på meg. (Dere skjønner, jeg er visst helt umulig når jeg går ut på byen uten D, så jeg trenger barnevakt!) Hehe, neida. Jonas skulle vel bare passe på at jeg ikke var forever alone og det klarte han fint. Det mest spennende som skjedde på den fronten var at en fyr i slutten av 20 åra diskre prøvde å sette seg ved siden av meg på slutten av kvelden. Det var åpenlyst at han prøvde å ta kontakt, men det eneste han klarte var å stirre som en gal og så begynte jeg og den randomme jenta jeg satt ved siden av å fnise. Hehe, selv om han ikke fikk noe nytt nummer i telefonblokka så fikk jeg en ny venninne. Og så fikk jeg danset Swing i går. Haha, det var superrandom. Jeg trodde vil skulle danse rist-rumpa-di-og-handa-i-været-dansen og så begynner han å snurre meg rundt og før jeg visste ordet av det tok jeg fatt i de gamle swingkunnskapenen mine fra ungdomskolen. Men tanke på at jeg hadde champagne i systemet og høye hæler kan jeg ikke se for meg at det var et vakkert syn. Men gøy, det var det. Noe annet som var gøy var å møte Maiken. Kjæresten til Jonas (bestevenn til D). Jeg lukter dobbeldate på laang vei. Hehe, lovely!

Tok ingen bilder i går. Er flaut når jeg er den eneste som har med meg kamera ut, så vi for nøye oss med et bilde fra før jeg gikk ut i går!

 

God søndag da dere ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg