Fredagslove

Vanligvis om sommeren klarer jeg ikke å skille forskjell på ukedager og helg, men når man jobber 100 % stilling på sykehuset setter man utrolig stor pris på helgen kan jeg si dere. Jeg gikk nesten rundt og trippet på jobb i dag, og gledet meg til klokken ble 2! Så nå har jeg massevis av tid til å gjøre akkurat det jeg vil. Og så er det så herlig at det føles ut som sommer ute. Da kan jeg trygt ta på meg kjole på byen i kveld og pilotbriller på hodet. Syns de er så kule, og når jeg gikk til innkjøp av et par i går må jeg nesten bruke de. Det eneste negative med denne idyllen er det at jeg har en veps som forfølger meg siden jeg har på meg blomsterkjole. Den er halvdød og jeg føler på meg at den vil prøve å stikke. Så jeg løper rundt som en gal her. Haha, har måttet skifte sitteplass tre ganger i løpet av at jeg skrev denne teksten her. Vepsen og jeg er ikke bestevenner, for å si det sånn!

Nå skal jeg ut å hente pizzaen til meg og farmor og så møte Daniel etter på! Vi skrives senere!

Hva skal dere i helgen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg