guttær

Når du vil sove, så vil de bare se fotballkamp. Mens når du er lys våken og er klar for å løse verdensproblemer, eventuelt ligge å prate om måneskinn og strandturer, da vil de sove. Og da er det ikke noe kjære mor. Da er det rett inn i spooningsposisjonen og så tar det omtrent 5 sekunder før du hører noen sovelyder bak deg, og kjenner en rykning i en fot. Og klokken er ikke engang 9. Utenfor vinduet hører jeg håpefulle jenter som klikker nedover asfalten i de høye hælene og er klar for å innta byen en torsdagskveld. Selv har jeg et sovedyr bak meg og har bare Macen som underholdning. Jeezes, disse soverykningene. Skulle tro han har kramper eller noe. Jaja, jeg får være fornøyd med at jeg fikk middag ute på restaurant i dag, og solskinnstur med iskrem og HHWW (holding hands while walking). Det var i alle fall supert!

En zzZ-hilsen fra Daniel og et oppgitt sukk fra meg!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg