Kreative saturday!

Jeg håper ingen har noe i mot at jeg konstant blander engelsk og norsk sammen i en smørje. Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men inne i hodet mitt høres det så bra ut, og da må jeg bare skrive det. Rett som det er dukker det opp et engelsk ord, selv om det rettskrivningsmessig blir helt feil. Men nå skal jeg ikke få norsk karakter for rettskrivning på bloggen, så det går vel greit. Tenkte uansett at jeg skulle være kreativ i kveld og skrive masse morsomt og redigere kule bilder. Kjæresten er på jobb og flørter med kundene, mens jeg endte opp på Macen. Er alt for lenge siden jeg har hatt kvalitetstid med den, så dette var nok på tide. Farmor er søt og later som hun ikke er trøtt (og gjesper 5 ganger i minuttet) og sitter oppe og holder meg med selskap.

Bilde fra sist lørdag. Tror det er tatt nøyaktig for en uke siden. Kjenner jeg får lyst til å pynte meg når jeg ser på det. Men det er vel bare sunt å ta det med ro en gang i blandt. Btw (nå ble det litt engelsk igjen), har helt glemt å fortelle om forrige lørdag (tror jeg i alle fall). Daniel og jeg kom bort i fra hverandre, og plutselig hadde jeg en creepy, gammel spanjol på 40 ++ etter meg. Jeg lover dere, han forfulgte meg hvor enn jeg gikk og det hjalp ikke å prøve å sende han bort. I følge han så skulle vi gifte oss og så prøvde han å gi meg et slesk kyss på kinnet. Jeg kan nesten lukte svettelukten blandet med etterbarberingsvann og se sikle hans fra munnviken når jeg tenker på det. Haha, ikkje bra som jeg sier når jeg prøver å snakke stavangersk. Oppmerksomhet er vel og bra, men det får da være grenser. Jeg er sikker på at han hadde kone og barn hjemme i Spania også. Fysj a meg.

Nå skal jeg skrive ut alle følelsenen jeg sitter inne med. Det kan bli spennande.

Håper dere har en fin lørdag, beste 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg