Jeg vil bare sove

Hei dere! Da har jeg nettopp kommet hjem fra min første arbeidsdag på dialyseavdelingen på Stavanger sykehus. Jeg er så sliten at jeg helt sikkert kunne lagt meg til å sove nå, og ikke stått opp før i morgen. Men det kan jeg ikke. For jeg skal møte Daniel på IKEA hvor vi skal handle inn et klesstativ til kjolene mine. De trenger et nytt sted og bo, kofferten gjør de så krøllete. Hehe, deretter blir det kjærestekos resten av kvelden. Det kjenner jeg at jeg trenger nå. Hadde det forresten gøy på jobb. Det eneste var at jeg kjørte meg bort når jeg skulle kjøre hjem. Haha, jeg prøvde alle de 4 utkjørslene i rundkjøringen før jeg traff den rette. Trønder på kjøretur i Stavanger, yessdaa..

Har dere hatt en fin dag?

4 kommentarer
    1. Hva innebærer jobben din på dialyseavdelingen? Moro å høre hva du driver med på jobb 🙂 Klem fra medisinstudent

    2. Ellie: Jeg vet enda ikke helt hva jeg skal gjøre, ble litt mange inntrykk på en gang. Men jeg ska i alle fall være med på å ta i mot pasientene og gjøre alt klart, måle blodtrykk, gi de mat, være med og rydde opp etter endt behandling og så videre. Så vil jeg forhåpentligvis lære masse om nyrene i løpet av de 5 ukene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg