Decisions, decisions..

Åhh, nå er jeg skikkelig usikker på hva jeg skal gjøre. Det regner utenfor vinduet og jeg har ikke lyst til å begynne å pynte meg for å dra ut på byen. Men Daniel har lyst og har allerede dratt på forspill. Han sier han kan komme og hente meg her før de drar på byen og jeg er så usikker på om jeg vil eller ei. Akkurat nå så frister det ikke, men jeg vet at når jeg først kommer meg ut så blir det helt sikkert veldig gøy. Og det er sommer (selv om det ikke ser sånn ut utenfor vinduet mitt). Dessuten er det utrolig kjipt å ligge alene i senga til Daniel en laurdagskveld. Har nettopp brukt 900 kroner på nettshopping nå, så burde kanskje komme meg ut før jeg bruker enda mer. Viser dere forresten “fangsten” i morgen. De har så mange fine skatter på nettet at både jeg og bankkortet dåner. Men uansett, skal jeg dra ut eller ikke? Det er et tøft valg dere. Hehe. Det er tros alt den “siste” frihelgen min før jeg begynner å jobbe på mandag. Så kanskje jeg skal utnytte helgen til det fulle. Hm, er så usikker. En ting er i alle fall sikkert og det er at jeg må få noe mat i denne magen. Det romler her i fra og til månen!

Hva ville dere ha gjort?

7 kommentarer

Siste innlegg