Dancing in the rain!

Hei dere! Da ligger jeg her og blogger mens Daniel har gått ut for å klippe seg (og kjøpe frokost/lunsj til meg! whihoo, snill han er). Det frister egentlig ikke å gå ut fra hotellet siden været ikke helt er med oss i dag. Regn og grå himmel er ikke akkurat en god kombo. Men jeg må vel komme meg ut tilslutt jeg også. Vi tenkte å dra innom en sightseeing ting til og så bruke resten av dagen på shopping før vi drar ut og feirer bursdagen til min kjære. (Han blir 22 i morgen). Anywho, i går var vi egentlig utrolig slitne begge to så vi bestemte oss for å bestille roomservice og spise “hjemme”, men da jeg hadde på meg det nye antrekket mitt fra Zara fikk jeg plutselig et lite kall over meg og vi endte opp med å spise ute alikevel. Utrolig koselig kveld. Meg, Daniel og tre flørtete kelnere som Daniel mente var alt for pågående. Haha, liker det. Pluss dansing i regnet under farmor sin paraply, og diskusjon om hvem som skal holde paraplyen. Vi er bestandig uenige på det punktet. Daniel mener jeg holder den mest over meg selv, noe som han helt sikkert har rett i!

Viser dere bedre bilde av hva jeg kjøpte på Zara senere. De har så utrolig mye fint på Zara i “utlandet” i forhold til Norge. Vet ikke hvorfor, for de har sikkert mye av de samme tingene, men kanskje det er måten butikken er lagt fram på. Og så blir det litt billigere å handle her, og det liker jeg. Selv om jeg klarte å bruke over 300 euro bare på Zara i går. Hehe. Yey for duserosa, hvitt og paletter!

Nå må jeg fikse på krøllene og putte litt sminke i ansiktet. Hører gatenen i Berlin rope på meg, eller det er vel egentlig butikkene som roper på meg. Er det ikke?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg