Maybe you need this

I går vet dere, når vi kom hjem fra en lang dag med sightseeing og shopping så skulle vi bare slappe av litt ute på gressplenen som ligger 2 minutter unna hotellet vårt. Jeg setter meg i fanget til Daniel for jeg nekter å sitte direkte på gresset. Man vet da aldri hvilke småkryp som finnes der og det fristet ikke akkurat og bli bitt av et eller annet rart lite dyr. Noen meter bortenfor oss sitter det tre sultne og litt skumle uteliggere på en benk og titter bort på oss. Først roper de et eller annet uforståelig på tysk og så kommer han ene bort og sier: “Maybe you need this,” og slenger en sølvfarget kondom bort mot oss.

 

Jeg blir superstressa for at han skal stjele Louis Vuitton veska mi, men heldigvis så går han bare videre. Deretter ser vi han ene fyren går bort til supermarkedet og stjeler enn vannmelon som han tar med tilbake til resten. Jeg får hetta igjen for nå er jeg helt sikker på at han skal ta frem en kniv og komme å knivstikke oss (haha, ikke spør meg hvorfor), men så tar han bare opp en hvit plastikk kniv og da må vi le litt. Alikevel bestemmer vi oss for å gå i frykt for hva det neste rare de vil finne på og så gir Daniel han ene fyren den siste ølen sin for å være hyggelig (og kanskje et lite takk for kondomen, som vi lot ligge igjen på plenen). Crazyness.


// Finingen ♥

Har dere opplevd noe lignende?

4 kommentarer
    1. Skjønner at du ble redd for at de skulle gjøre noe mot dere! Jeg hadde også blitt redd hvis noen narkiser eller noe hadde kommet bort til meg! 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg