The stripper bar!

Når man har en kjæreste som er gutt/mann (ih, føles rart å skrive mann) er det ikke til å unngå at han før eller senere vil foreslå at dere skal gå på strippeklubb sammen bare for å se. Da har man enten to valg. Man kan være den kjipe kjæresten og fortelle sannheten om at man egentlig ikke har lyst å tilbringe kvelden på å se på halvnakne damer, eller man kan være en “snill” kjæreste og bli med og tenke at hvis jeg blir med på dette kan jeg få lurt han med på noe shopping senere. Jeg valgte tilslutt sistnevnte, og vips så var vi inne på en strippebar eller hva jeg skal kalle det. Jeg tror jeg var den eneste jenta der som ikke var en stripper og det fantes gutter og menn i alle aldre som ikke gjorde annet enn å sikle som en nyfødt baby.


// Litt skeptisk før vi går inn, men prøver å ta det hele med et smil. Haha.

I begynnelsen tenkte jeg at jeg kunne ta det hele opplevelsen som et lite eksperiment og studere oppførselen til de ulike menneskene som var der. Og det er ikke noe annet resultat enn at menn er simple når det kommer til halvnakne damer. Ikke akkurat en stor overraskelse. Det som irriterer meg derimot er at de eneste jentene som danset var de supertynne jentene med silikonpupper og sko som glitret herifra og til månen. Mens de som faktisk hadde “normale” kropper hvor man faktisk kunne se et par bilringer eller tre holdt seg langt unna scenen. Og alle de jentene som ilte seg innpå de gamle mennene. Blir ikke mennene flau av tanken på at den eneste grunnen den jenta gir deg oppmerksomhet er fordi hun forventer betaling på slutten av kvelden. Det var et par unggutter som hadde kjøpt seg for dyr champagne, og fikk litt sjokk når de hørte prisen. Jentene som først hadde vært så flørtete, mistet fort smilet for å si det sånn. Hehe, jaja. For en verden..


// Skeptisk inne på strippedoen. Haha.

Til slutt kom vi nå oss alle fall tilbake på hotellrommet, og sovnet søtt selv om varmen på hotellrommet holder på å ta livet av meg. Hvem er det som ikke har air conditioner når det er 30 grader ute?

Hva tenker dere om dette?

11 kommentarer
    1. synes du var tøff jeg. jeg var med kjæresten min i fjor på strippeklubb i Mallorca, haha.
      men det er en opplevelse da 🙂

    2. haha huff jeg vet ikke jeg- egentlig kunne jeg lett blitt med nå, men ikke for 2 år siden for da var jeg så alt for sjalu av meg. Nå er det heldigvis ikke sånn lenger! 🙂 Så kanskje.. Men hele konseptet er jo ganske trist når man tenker på det.. Pene damer som kler av seg for penger, og gamle griser som sitter å sikler :S Oh well, er jo en opplevelse! Og hvilken kjæreste/mann kan HELT ærlig si at de ikke vil inn på en strippeklubb? 😉 Kos dere masse! =)

    3. Jeg ville nok reagert akkurat som deg! Men i motsetning til deg (som er sååå snill, virker det som) så hadde jeg ALDRI blitt med på det! Hahaha! Nei huff… Men du er god da, som faktisk ble med! 🙂 En opplevelse det også sikkert!

    4. Jeg var med kjæresten min på strippeklubb i Thailand:) det var gøy helt til en av stripperne ble veldig ivrig på å få gi meg en lapdance. Prøvde å si høffelig nei flere ganger, men da hun fortsatte å mase ble det litt for mye for meg:-p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg