Ready for Berlin!

Hei dere! Det at jeg reiser til Berlin om noen timer er egentlig ganske fjernt. Har hatt så mye å gjøre siden eksamen var ferdig at jeg har ikke hatt tid til å slappe av og glede meg. Har eller ikke hatt tid til å finne ut hva man kan gjøre i Berlin, så hvis noen har vært der før setter jeg veldig stor pris på litt tips! Kom ikke fram før klokken 6 i går, og da var både jeg og Daniel så trøtt av vi sov bort hele ettermiddagen. Haha, så måtte Daniel på jobb, mens jeg dro hjem til farmor for å sove. Nå stresser det meg bare at Daniel ikke har pakket, og at han vil komme seint på flyplassen, mens jeg vil komme der tidlig. Hehe, mer typisk oss blir det ikke. Men tror jeg får lurt han med til å komme tidlig. Jeg må rekke å kjøpe meg solkrem siden det er meldt sol og 26 grader!

Ønsk oss god tur da, så snakkes vi i Berlin!

7 kommentarer
    1. Jeg var i Berlin for ca en måned siden faktisk. Like ved Alexanderplatz er det et ganske stort kjøpesenter som heter Alexa som det kan være verdt å ta en tur innom. Ellers kan man jo rett og slett bare gå rundt omkring i Berlin. Er ikke sikker på hva det heter men det er en plass hvor Berlinermuren stod og det er merket opp i bakken. Så kan man se på “Der Bundestag” hvor politikerne eller den tyske regjeringen sitter, er ikke helt sikker, hehe. Ellers kan man gå opp i TV-tårnet hvor det er en restaurant i toppen, gikk ikke opp dit selv, men er ganske sikker på at det er litt av en utsikt 😀
      Ellers kan du jo ta en titt på denne siden http://www.berlinguiden.no/. Håper dere får en kjempefin tur, kos dere masse!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg