Bah, so boring to wait!

Klokken 6 var jeg oppe i morges. Jeg hadde mye jeg skulle rekke før vi skulle dra innover til værnes klokken 08.30 for å rekke flyet mitt som gikk 10.30. Jeg pakket ferdig siste rest som skal få bli med meg til Stavanger, hvor jeg skal bo de neste 6 ukene. Tok bilder av noen kjoler og sko som jeg vurderer å selge, og drakk så mye melk at jeg nesten sprakk. Haha, uansett. Da vi kommer til værnes viser det seg at flyet mitt er forsinket. Bah, just my lucky day. Det er noe galt med flyet teknisk, og det må fikses før ferden kan gå videre. Så nå må jeg sitte her til klokken 2 eller noe og forhåpentligvis være fremme hos Daniel i 4 tiden. Dagen blir litt annerledes enn det jeg hadde planlagt, men det er vel ingenting å gjøre med det. Nå er det en og en halv måned siden sist jeg så Daniel så en time til eller 4 spiller vel ikke så stor rolle. Har fått påspandert lunsj av SAS da, så jeg har noe å spise på mens jeg venter…

Fortell meg noe morsomt, spennende eller hyggelig mens jeg venter da!

6 kommentarer
    1. Du kler lugg, men den ser en smule hjemmeklipt ut, no affence! Det hjelper ofte veldig å bruke glattetangen og dra luggen rett frem og innover mot pannen din – gre i gjennom den og du får en fin vipp til den ene siden av fjeset 🙂 Ser mye penere ut enn en helt rett, taggete lugg. Et lite tips fra en som har styrt mye med både pannelugg og skrålugg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg