Svar på alt mulig rart

Mens jeg er i Trondheim og shopper joggesko og feirer at lillesøster er ferdig på videregående, får dere kose dere med videre svar på spørsmålsrunden jeg hadde for hundre år siden. Jeg tror jeg har kommet meg igjennom de fleste spørsmål nå, så vi kan si oss ferdig med den. Hehe, på tide kanskje. Uansett, var noen som ville jeg skulle sette i gang en nye en, så tror jeg gjør det. Lover å svare på alt i løpet av to-tre runder og ikke bruke flere måneder. Forklarer også hvorfor jeg plutselig har fått pannelugg og om barbie er forbildet mitt. Haha, for et spørsmål.

Haha, den luggen trenger virkelig en klipp!

11 kommentarer
    1. Du er flink til å videoblogge. Du snakker deg ikke bort og du lager ikke awkward stemning. Haha digger bloggen din!

    2. Bra video. Men reagerte litt på svaret om mobbing. Man blir ikke mobbet om man blir holdt utenfor av og til eller har en del krangler. Det må skje over tid og ikke bare noen dager, liksom.

    3. Kjempesøt pannelugg! Men du så en del yngre ut med den 🙂 Heheh!
      Jeg må også si at jeg ser forandringene dine i sminken, jeg begynte og lese bloggen din da du var i Amerika, og du så ganske anderledes ut da! Men sånn er det vell for alle? Sånn har det vært for meg også.. husker bare kjæresten min sa når vi ble sammen at den mengden med brunkrem jeg brukte bare var et “fjortiss-påfunn” og at jeg kom til å bruke mindre når jeg ble mer “voksen”.. Hadde han ikke rett også! Før brukte jeg det mørkeste jeg fant, nå MÅ jeg ha samme farge som huden min, ettersom det ikke er foundationen som skal gjøre deg brun, heller pudderet! :-)) Hvertfall… tror det er sånn for de fleste jenter!

    4. jeg får ikke til å se videoen.. Har mac, vet du hvordan jeg kan få sett den elns? 🙂
      ELSKER bloggen din<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg