svettis

Jeg har bestemt meg for å trene skikkelig hardt nå før jeg reiser til Stavanger på lørdag. Må utnytte 3T medlemskapet mitt mens jeg kan. Blir jo en pause på 6 uker siden de ikke har 3T i Stavanger. Så nå kom jeg nettopp hjem fra trening og i morgen må jeg stå opp supertidlig for å rekke trening før jeg drar til Anita og fikser håret mitt. Skal prøve noe nytt igjen. Er ikke så fornøyd med mine mikroringer, så nå er det tape-extension som er tingen. Er det noen som har erfaring med det? Nå er jeg uansett helt utslitt. Har brukt hele formiddagen på å vaske og rydde i leiligheten min slik at den er fin når jeg kommer tilbake i høst. Og jøye meg, det er mye rare ting jeg har “samlet” på det siste året. Hehe. Nå må jeg nesten avslutte å slappe av med en film eller noe. Armene mine skjelver etter styrketreningen i sted.

Flere som har vært på trening i dag?

13 kommentarer

Siste innlegg