shoppingtime!

Kom hjem fra bestemor i sted og litt sliten etter en mindre hyggelig telefonsamtale, og var egentlig klar for å legge meg før mamma kommer med lønnsslippen og sier at jeg må åpne den. Selv var jeg ikke like begeistret for jeg hadde regnet ut at jeg skulle få omtrent 3000. Så da kan dere regne med jeg ble overrasket da det stod at jeg fikk 10 000 utbetalt. Det å få feriepenger uten at man forventer det er en herlig følelse. Så nå skal jeg inn i shoppeterapi og få opp humøret litt. Hehe, en farlig hobby. Skal ikke bruke så mye da, vil heller spare det til jeg reiser til Berlin på søndag!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg