Moroklumper

Når jeg er hjemme hos bestemor er jeg bestandig sammen med tremeningene mine Jenny og Herbjørn. De to er så herlige at latteren sitter ikke langt inne. Må innrømme at jeg lo litt i sted når jeg fant skypesamtalen Jenny hadde hatt med bestevenninnen sin på min telefon av alle ting. Noen var tydeligvis ivrig etter å møte Daniel..

Hehe, søtinger! Herbjørn er ikke så verst han heller når han fikk vaffel av meg som trøstepremie siden det skjedde noe som jeg tror han syns var litt skummelt. Man kan ikke unngå å smile når han stapper hele vaffelhjerte inn i den lille munnen sin og spiser iherdig!

Nå skal jeg gå en tur på fjellet og bli kvitt alle vaffelhjertene jeg proppet i meg. Er sjelden jeg har så fin natur rundt meg, så må utnytte det når jeg først er her. Tar et bilde når jeg er på toppen som bevis!

Har dere en fin lørdag så langt?

7 kommentarer

Siste innlegg