On the road again

Og her tror jeg at vi blir stående en stund. Er på vei til bestemor nå og det er så lang kø på ferjeleiet at vi kan vel bare drømme om å komme frem i rett tid ikveld. Så da måtte jeg finne et tidsfordriv mens vi venter og hva er vel bedre enn en iPhone med blogg.no app. Tror ikke pappa var like begeistret da, siden han måtte ta alle bildene av meg foran alle de andre billistene. Hehe, sånn er det å ha en bloggende datter!

Hadde det ikke vært for at Macen min lå helt nederst i bagasjerommet skulle jeg satt sammen et bildecollage fra året mitt i USA i fjor. Er snart et år siden jeg reiste hjem, så da er det vel på tide å ta en oppsummering om hvordan det har godt og hva jeg savner mest med det store uvitende utlandet.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg