love to play dress up


// Kjole Beverly Hills, smykke Forever 21, sko fra Aldo og t-skjorte og belte fra Gina Tricot

Brukt hele ettermiddagen og kvelden på å rydde ut av leiligheten og pakket sammen sakene mine til jeg flytter til Stavanger. Absolutt ingen enkel sak å velge ut hva man skal ha med seg og hva som må bli igjen. Men jeg konkluderte med det at hvis jeg følte at jeg manglet noe så kunne jeg bare dra å kjøpe meg noe nytt. Blir rart å ikke skal bo hjemme i sommer, men regner med jeg bare har godt av å prøve noe nytt. Akkurat nå så leker tankene mine med spontantur til London med Karen. Håper det blir mulig å gjennomføre, tror det hadde vært tidenes jentehelg!

Noen som har tips til hvilke butikker jeg burde gå innom hvis jeg skal på shopping i morgen forresten? Har ikke sett i en klesbutikk på 2-3 måneder så trenger litt info om hvem som har de kuleste sommerklærne ♥

7 kommentarer

Siste innlegg