Min egen feil..

At jeg har en forferdelig intens hodepine og et par hæler som føles ut som har vært igjennom det meste! Jeg må innrømme at jeg våknet opp ganske fortumlet i morges og skjønte ikke hvorfor alle smykkene og kjolen lå i senga mi. Da jeg gikk ut på stua ser jeg skoene ligge slengt over isbjørnteppe og ved døra mi ligger det er par falske øyenvipper og venter på å bli trokket på. Ble heller ikke bedre av at jeg sjekket mobilen og så at jeg hadde ringt rundt som en galing til halve telefonlista mi og den siste meldingen jeg sendte begynte med “de gamle mennern!” Haha, ikke bra. Men det var helt klart verdt det for gårsdagens eksamensfest var amazing. Følte jeg fortjente å feire med stil når jeg har vært flink og vært edrubabes siden slutten av april.


// Kjole her, skinnjakke fra Spania og sko her.

Kvelden begynte med bursdagsvors hjemme til Karen (ei jente i klassen til Annette) og der var stemningen upåklagelig. Før festen beveget seg videre til Gossip hvor det var eksamensfest for BI studenter. Jeg var kanskje litt målplassert med tanke på at min egen eksamensfest foregikk på Familien. Men jeg endte da tilslutt opp der også etter at jeg hadde mistet skyssen min hjem fordi jeg snakket med Torbjørn fra Paradise Hotel i stedet for å dra hjem. Hehe, så i stedet for endte jeg opp på Familien for å ta et siste farvell med medstudentene for sommeren. Noe som var littegrann komisk derimot var da jeg skulle ta taxi hjem og fikk akkurat samme taxisjåfør som jeg hadde kvelden før da jeg dro hjem fra Solveig Elise. Med tanke på at den første turen var et kleint øyeblikk uten like var ikke turen i natt noe bedre. Haha, jeg kom meg nå i alle fall trygt hjem til slutt!

Nå må jeg prøve å få gjort noe mer fornuftig som å rydde leiligheten. Vi skrives senere ♥

11 kommentarer

Siste innlegg