Dere er best altså!

Herlighet så mange koselige og forståelsesfulle kommentarter på forrige innlegg. Blir helt i ekstase av å lese alle sammen, ganske beroliget og motivert til å lese enda mer. Samtidig gleder jeg meg som en gal til eksamen er ferdig og man kan fokusere på morsomme ting som å blogge! Jeg er for øyeblikket helt stappet full med eksamenspugging at jeg må bare ta meg en halvtimes fri. Jeg mener det, det er begrenset hvor mange anatomiske begreper hjernen min kan pugge på en gang. Jeg finner meg selv i å si lamina cribrosa helt uten videre sånn at jeg ikke skal glemme ordet til eksamen. Haha, ganske sært. Uansett, forrige uke fikk jeg en stor pakke fra jewellian.no med 5 par øredobber og et nydelig armbånd. Fikk dobbelt opp av den ene typen og tenkte derfor at jeg kunne gi det bort til en av dere herlige lesere. Så hvis noen har lyst på et par svarte fjærøredobber er det bare å skrike ut, eventuelt legge igjen en kommentar på innlegget her. Føler for å gi noe tilbake når dere er så gode mot meg! 

Armbåndet finner man her og øredobbene her. Jewellian har 50% på hele butikken nå. Det kan man like! ♥


Det er disse jeg fikk dobbelt opp av forresten!

Noen som har lyst på?

41 kommentarer

Siste innlegg