Victorias Secret – bombshell bikini!

Jeg føler ikke denne bloggen handler om noe annet enn Victorias Secret bikinier, undertøy, håndkler og så videre for tiden. Noen har i alle fall gått litt for mye amok innepå siden. Noe som absolutt ikke er bra for kontoen. Har fått så mange dumme tollregninger i det siste at jeg får vondt innvendig. Spesielt når posten tar 120 ekstra for å gjøre jobben. Når jeg hentet denne bikinien har de gjort noe feil med regninga slik at jeg måtte betale mer, og når jeg sitter 20 minutter i telefonen og prøver å ordne det hele får jeg bare beskjed om at hun dama i kundeservice ikke kan hjelpe meg. Nehei, tenker jeg. Hvem kan hjelpe meg da? Ååh, blir så irritert når noen gjør en feil og så lar de bare nestemann ordne opp. Mens nestemann sender deg bare videre i håp om at du tilslutt skal gi opp. Selv har jeg sendt en klagemail til posten og så får vi se hvordan det ender. Her er uansett den nyeste VS-bikinien i samlingen min.

I sted fikk jeg mail av en kompis om jeg ikke kunne sende over størrelsene mine. Han var på reisefot og ville sende meg en liten eksamensgave. Haha, lurer på hva det kan være. Blir i alle fall en liten opptur til min ellers så “tomme” postkasse. Alt ordner seg i alle fall for pliktoppfyllende piker. I det siste har jeg dødd innvendig når jeg leser, ser på bilder og så videre om alle som er ute og har et sosialt liv, mens jeg selv sitter her og pugger nyrefysiologi og bakterier opp i mente. Da syns jeg det var på tide med en liten oppmuntring så denne eksamensgavemailen kom som bestilt! Hehe, nei nå må jeg grave meg ned i bøkenes verden igjen og fylle opp ekstra på karmaen min! Snakkes senere fininger! ♥

26 kommentarer
    1. Kjempefin! Hvor mye betaler du ca for bikiniene, med og uten toll?:-) har så utrolig lyst på en slik bikini!

    2. Veldig fin 😉 Har bestilt en bombshell bikini selv + en very sexy! 🙂 Veldig spent, gikk 1200,- fort for å si det sånn ;$

    3. Hanna, nå trenger jeg virkelig din hjelp!! 😀
      Jeg er i ferd med å bestille et par bikinier fra VS, men greier ikke å fullføre kjøpet fordi jeg er så utrolig redd for at jeg har valgt feil størrelse! Liker ikke at bikiniene er for små, da det ser stygt ut. Jeg har foreløpig valgt str M i både tubetopp og truse. Er til vanlig en str M/38 og 75B.. Har hørt mange sagt at str er små, er det din erfaring? Bikinien ligner din fra i fjord (seilerbikinien men gul truse). Hvilken størrelse har du i den?
      Desperat!
      😀

    4. julie: Heisann! 😀 Oh, er bestandig gøy å vente på en pakke fra Victorias Secret!

      Min erfaring er at trusene kan være litt lave i livet og jeg liker at det går litt opp på hoftene siden jeg har store hofter og helst vil dekke dem litt til. Så jeg pleier å kjøpe medium i underdel/truse og det bruker og passe meg 🙂 Når det kommer til toppen føler jeg de er mer normale, men det kan hende fordi jeg er ganske smal i midjen. Så tubetoppene mine fra Victorias Secret er i størrelse x-small og small. Tror nok at det er small som passer meg best da. Jeg liker derimot at overdelene er litt stramme slik at man får litt push-up effekt. Men hvis du ikke liker små bikinitopper tror jeg at medium er et bra valg i både underdel og overdel 🙂

      Håper det var til hjelp og lykke til med kjøpet 😀

    5. Ann: For denne bikinien betalte jeg 54 dollar for bikinitoppen og 34 dollar for bikinitrusen. Frakten kom på 33 dollar så det ble 121 dollar til sammen. Tror det gikk ut 680 kroner eller noe fra kontoen. Tollregningen ble litt overraskende da, på 355 kroner når den egentlig skulle være på 200 og noe.

      🙂

    6. Missunner deg for at du har råd til å unne deg så mye fint når du også er student! Fornuften min tar overhånd hver gang jeg er innom nettsiden og sikler på bikinier. “Hvis jeg kjøper denne bikinien betyr det at jeg har betalt like mye som en uke med bensin på bilen” Huff..
      Men søte, fine Hanna; hvor er du blitt av? Før elsket jeg bloggen din, for du hadde alltid et nytt og bra innlegg hver gang jeg trykket meg inn på bloggen din.. Nå er de fleste innleggene dine på kanten til kjedelige 🙁 Jeg forstår veldig godt at du må prioritere skole, for jeg er midt i eksamensperioden selv.. Håper iallfall du kommer sterkere tilbake etter eksamen, også får du ha masse lykke til! 😀

    7. Christine: Jeg burde kanskje ikke ta meg råd, for jeg burde være flinkere til å spare. Men slipper en god del utgifter som bensin, stor husleie og sånt og da kan jeg vel kanskje bruke litt ekstra på meg selv.

      Huff, jeg vet det. Har virkelig ikke tid til å tenke på noe kreativt å skrive. Jeg leser virkelig fra jeg står opp til jeg legger meg. Akkurat nå ble jeg ferdig med dagens leseagenda og skal gå å legge meg. Det eneste lesefriperioden jeg har er når jeg spiser mat eller lager et lite meningsløst innlegg. Men skal love deg at jeg skal skjerpe meg etter eksamen. Da reiser jeg til Berlin og skal ha 100 % fokus på kjæresten og 110% fokus på bloggen! 😀

    8. Kjempe fin bikini du har kjøpt deg! Vurderer selv å kjøpe en slik men er så usikker på størrelsene. Hvilken størrelse valgte du? det er jo størrelser som 32A/B, 34A/B/C? Vet du hva det tilsvarer? 🙂

    9. Hei!
      Jeg skal kjøpe en tubetopp fra Victoria’s secret, men er usikker på størrelse.
      I vanlige bh’er bruker jeg 70a… Passer Small da??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg