Rød og fin!

Det mest spennende som har skjedd her i dag er at jeg har blitt solbrent på leggene. Det svir som f…, men jeg har bare meg selv å takke. Det som er komisk med andre ord er at jeg sitter og leser om binyrene som står for produksjonen av kortisol. Kortisol demper inflammatoriske prosesser slik at de går fortere over. Selv har jeg en inflammatorisk prosess på leggene slik at nå sitter jeg her og smører meg inn med flutivat som inneholder kortisol som skal gjøre solbrentheten min mye bedre! Eller, den får i alle fall inflammasjonstegnene til å forsvinne. Blir i alle fall litt gøyere å lese når jeg faktisk kan sette det hele sammen i en relevant situasjon. Har akkurt pakket hjernen full med nok informasjon nå, så nå skal jeg teste det hele med flervalgsoppgaver for å finne ut om jeg i det hele tatt har lært noe. Hehe, wish me luck. Skulle mye heller slappet av med en film eller noe…

Flere enn meg som har klartt å bli solbrent?

8 kommentarer
    1. Ja,ble ganske solbrent.Da er det kanskje like greit at det ser ut til å være slutt på solen for denne gang.

    2. Solbrent, sa du? Nei, her har jeg regnet bort istedet : (( Er masse regn her! Blir såå misunnelig når jeg ser at dere i sør har bare sol og godvær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg