Open back – bow dress

Er kjempefornøyd med den nye kjolen min fra Jones & Jones. Perfekt stoff, farge og form. En typisk Hanna kjole med åpenrygg, sløyfe og puffete underdel. Det eneste negative er at jeg valgte feil størrelse. Har aldri hendt før, så en gang måtte vel bli den første. Tenkte jeg skulle prøve meg på en small/10, men den er alt for stor rundt brystet så jeg må bruke en VS BH som synes alt for godt. Hm, må prøve å finne en løsning på det. Bortsett fra dette er jeg veldig glad i den nye kjolen min. Den blir nok helt sikkert antrekket for kvelden når jeg skal på en åpning av en Bar/restaurant på torsdag. Selv om kjolen er litt stor i overdelen, har jeg klart å gjøre den om til et skjørt så kanskje det blir løsningen! Kjolen er egentlig fra nelly, men ser at den er utsolgt. Men man kan finne kjolen her på Jones & Jones sine hjemmesider.

Hva syns dere?

14 kommentarer

Siste innlegg