sleeping beauty

Ikke det at jeg vet om jeg er noen sleeping beauty når jeg sover, men følte det passet så bra siden jeg har sovet på badegulvet siden jeg kom hjem fra jobb i 4 tiden. Kjenner enda hjertebank og svimmelhet når jeg går. Haha, ikke bra. Men sånn blir det når jeg sitter lenge oppe og leser og står opp for å dra på jobb klokken 6. Nå er jeg vel egentlig en stykk forrvirret jente, har ikke våknet helt opp enda kjenner jeg. Får vel bare sette i gang med dagens leseplan. Planlegger å skrive et søndagstema om røyk i morgen, så må vel sette i gang med det også. Kan hende jeg lager en video i stedet for. Gøy å prøve noe nytt og så får jeg kanskje godt fram hvor i mot røyking jeg er hvis jeg snakker om det i stedet for å skrive. Vi får se hva det blir til. Først og fremst må jeg våkne opp, og slutte med denne gjespingen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg